استيكر چيست؟

fabric printing in iran

استيكر چيست؟

۲۸ بازديد

استيكر چيست؟ 

امروز ، در اين مقاله ، تصميم گرفته ايم يكي از محبوب ترين ژانرها در زمينه چاپ ديجيتال و البته چاپ بزرگ را به طور مختصر بررسي و معرفي كنيم. اين ماده كه به دليل چسباندن پشتي آن به راحتي بر روي تمام سطوح صاف نصب مي شود و مي تواند براي اهداف مختلف مورد استفاده قرار گيرد. همانطور كه از موضوع مقاله مشخص است ، امروز مي خواهيم در مورد برچسب ها صحبت كنيم. برچسب يا استيكر ، كه در واقع يك لايه نازك pvc است ، كه به دليل چسب در پشت برچسب مي تواند در يك طرف چاپ شود ، و در طرف ديگر كاغذ ضد چربي است ، براي نصب پس از برداشتن به سطح مورد نظر مي چسبد. به اين كاغذ.

چاپ برچسب:

برچسب  يا sticker توسط دستگاه سالن سازگار با محيط زيست يا دستگاه چاپ بنر چاپ مي شود ، و كيفيت چاپ برچسب چاپ شده توسط دستگاه سالن محيط زيست بسيار بالاتر از چاپ شده توسط دستگاه بنر است.

انواع برچسب:

چسب ها در اندازه هاي مختلف و با كيفيت هاي مختلف در بازار يافت مي شوند و اين تفاوت قيمت تا حد زيادي به دليل كيفيت چاپ و چسبندگي چسب است. برچسب علاوه بر اندازه برچسب ، داراي طرح هاي متنوعي است ، براي مثال برچسب هاي براق ، مات و ريز و ...

تفاوت برچسب  استيكر و برچسب ليبل :

در بازار چاپ ، هرگونه ماده پشت چسب به عنوان برچسب شناخته مي شود ، اما اين تشخيص صحيح نيست و برچسب داراي ويژگي هايي است كه آن را از مواد مشابه متمايز مي كند. معروف ترين متريال شبيه به برچسب است ، برچسبي كه از نظر ظاهري بسيار شبيه به برچسب است از نظر جنس و نوع چاپ با برچسب بسيار متفاوت است. مهمترين تفاوت برچسب و برچسب اين است كه برچسب از PVC و برچسب از كاغذ ساخته شده است. به همين دليل ، برچسب داراي مقاومت بيشتري نسبت به برچسب است.

فيلم استيكر طراحان سام را اينجا ببينيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.