تبليغات ارزان با چاپ استيكر

۲۹۳ بازديد

تبليغات با چاپ استيكر

چاپ استيكر امروزه كاربردهاي فراواني در صنعت تبليغات داراست . استيكر نوعي بر چسب با امكان قبول چاپ بر روي آن است . كه از حيث ضخامت با مقياس ميكرون مقدار گيري مي شود . استيكر هاي مو جود براي چاپ را به صورت اكثر ميتوان به دو نصيب 80 ميكرون و 100 ميكرون از نظر ذخامت گونه بندي نمود .

 

شركت ها آفريننده استيكر منحصر چاپ از اين دو وزن بيشترين ساخت خويش را انجام داده و نسبت به فرآورده متبوع درخواست كننده اين ميكرون ها قابل تغيير تحول ميباشند .

 Vinyl_Printing

 

تبليغات با چاپ استيكر

چاپ استيكر امروزه كاربردهاي فراواني در صنعت تبليغات داراست . استيكر نوعي بر چسب با امكان قبول چاپ بر روي آن است . كه از حيث ضخامت با مقياس ميكرون مقدار گيري مي شود . استيكر هاي مو جود براي چاپ را به صورت اكثر ميتوان به دو نصيب 80 ميكرون و 100 ميكرون از نظر ذخامت گونه بندي نمود .

 

شركت ها آفريننده استيكر منحصر چاپ از اين دو وزن بيشترين ساخت خويش را انجام داده و نسبت به فرآورده متبوع درخواست كننده اين ميكرون ها قابل تغيير تحول ميباشند .

 Vinyl_Printing

استيكر هاي سپيد در دو مدل سپيد مبهوت و استيكر سپيد درخشان مي‌باشد . استيكر مبهوت امكان جذب رنگ بيشتر و پرهيز از منعكس شدن روشنايي را داراست اما استيكر درخشان با شفافيت و رفلكتيو نوروفروغ بيشتر در كنار آن از زرق و برق بيشتري برخوردار‌است . اما براقي و ماتي استيكر را نمي توان در خوب تر بودن آن ملاك قرار اعطا كرد اما به صورت كلي در چاپ فضاي گشوده به كار گيري از استيكر سپيد مبهوت مالامال كاربردتر است . از استيكر هاي بي رنگ يا اين كه به عبارتي استيكر شيشه اي هم در كنار اين استيكر ها استعمال ميشود كه به آن وينيل گفته مي شود , درين دسته از استيكر هاي بي رنگ براي چاپ ترنسليت به كارگيري مي شود .

چاپ استيكر ( چاپ وينيل ) :

 

تيم چاپ هنر امروزي ( طرح و نقش ) در مسئله چاپ استيكر ( وينيل ) , با منفعت گيري از دستگاه هاي امروزي و آپ ديت ژاپني يكي‌از توانا ترين و كيفيت بالا ترين چاپخانه هاي در كشور‌ايران است كه با استعمال از جوهرهاي پيگمنت ژاپني و سازگار با محيط زيست , كيفيت چاپ , درحد چاپ عكس را ارائه مي نمايد . چاپ استيكر صورت گرفته درين اين موسسه به دليل استعمال از مديا و جوهر كيفيت عالي , قابل شستشو و با ماندگاري رنگ بالايي دارااست .

 

وينيل اصطلاح تجاري هست و تفاوتي در بين چاپ استيكر و چاپ وينيل نيست . استيكر ( وينيل ) از محصول PVC چسبدار بوده و يكي از متريال هاي بسيار كاربردي در زمينه چاپ و تبليغات فضاي فرنگي و فضاي داخلي محسوب مي شود . استيكر در دو متريال شيشه اي و شيري جان دار هست . گونه شيشه اي آن براي مصارف يگانه مورد به كار گيري قرار ميگيرد و همانند شيشه از دو طرف روئت كرد دارااست . گونه شيري آن از محبوبيت بالاتري برخوردار‌است و رنگ قضيه آن سپيد ميباشد . اين متريال پشت چسب دار است و براي مصارفي زيرا چاپ و تبليغات روي بدنه اتومبيل , چاپ و تبليغات روي زمين فروشگاهها و پاساژها , چاپ و نصب روي ديوارهاي رنگ شده ( ديوار منازل و دفتر جهت چينش داخلي ) , چاپ روي يخچال مخصوصاً يخچال هاي صنعتي , چاپ روي شيشه سوپرماركت ها ( جهت تبليغات محصول ها غذايي , لبني , آب ميوه ونوشيدني بر روي شيشه دكان ) , چاپ روي خودرو , خاور , نيسان و كاميون هاي پخش توليد ها , چاپ و تبليغات روي قطار , روي بدنه مترو , باطن مترو و به صورت كلي روي همه سطوحي كه تراز صاف و سيقلي دارا‌هستند مورد به كار گيري قرار مي گيرد .

 

استيكر متريال هاي متمايز دارااست كه بسته به جور به كار گيري و كاربرد , چاپ آن هم متعدد است . براي كاربرد استيكر در فضاي گشوده ( مثل استيكر بر روي اتوبوس , كاميون , قطار ) بايستي از متريال مرغوب استيكر و چاپ يووي استفاده نمود تا ارتفاع قدمت بيشتري در قبال فروغ و روشنايي آفتاب , باران و اشكال شستشوها داشته باشد .

انواع استيكر (وينيل):

 

استيكر انواع مختلفي دارد كه به شرح زير مي باشد:

 

    استيكر شيشه اي (وينيل شيشه اي): پي وي سي چسبدار، شفاف مي باشد به علت خاصيت شيشه اي بودن و ديد از دو سمت آن، در مكان هايي مانند شيشه هاي فروشگاه ، خودرو، اتوبوس، قطار و مترو استفاده مي شود.

    استيكر (وينيل شيري): نوعي استيكر در صنعت چاپ و تبليغات مي باشد كه به دليل كيفيت بالاي چاپ، مقاومت دربرابر نورآفتاب، خاصيت ارتجاعي و قابل شستشو بودن، استفاده از آن بسيار رايج مي باشد. موارد استفاده آن در صنعت تبليغات (چاپ روي بدنه ماشين، اتوبوس، قطارهاي شهري، مترو، خودروهاي پخش شركتي، بدنه يخچال هاي فروشگاهي، دستگاه هاي صنعتي، شيشه هاي فروشگاه ها، مراكز خريد و مغازه ها)، در صنعت آرايشي و بهداشتي (چاپ روي خودروهاي پخش، شيشه هاي داروخانه ها، چاپ روي بسته بندي ها، قوطي ها، بطري ها و لوازم آرايشي بهداشتي) و در صنعت دكوراسيون داخلي (دكور منزل، دكور فروشگاه ، چاپ روي زمين فروشگاه ها و مغازه ها، در غرفه هاي نمايشگاهي و چاپ روي كانتر و استند هاي نمايشگاهي) مي باشد.

    استيكر روزرنگ: اين نوع استيكر در رنگ هاي مختلف موجود مي باشد كه در زمينه دكور و كاتر پلاتر بيشتر كاربرد دارد و به صورت برش خورده مورد استفاده قرار مي گيرد.

    استيكر شبرنگ: آنچنان كه از اسم آن پيداست در شب نيز قابل نمايش است و بيشتر براي تابلوها و علائم راهنمايي رانندگي كاربرد دارد. در مجموعه هنر مدرن چاپ استيكر شبرنگ نيزبا بهترين كيفيت و متريال انجام مي شود. چاپ استيكر شبرنگ براي ماشين ها و اتوبوس ها نيز مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

مدياي استيكر (وينيل)

 

عرض هاي رايج براي استيكر (وينيل) به ترتيب 105، 125 و 150 سانتي متر مي باشد. استيكر (وينيل) بسته به كشور توليد كننده و مواد استفاده شده، مزيت هاي متفاوتي دارد. مدياهاي توليدي كشورهاي اروپايي مانند آلمان، هلند، ايتاليا داراي درجه كيفيت بسيار بالايي مي باشند و مديا هاي توليدي كشورهاي كره، تايوان و چين در رده كيفيت پايين تري قرار مي گيرند.

 

ماندگاري چاپ استيكر (وينيل)

 

چاپ استيكر هنر مدرن، در فضاي خارجي حدودا 3 سال و در فضاي داخلي تا 5 سال دوام رنگ دارد. ولي با اضافه كردن لمينت سرد بر روي چاپ انجام شده، شما مي توانيد در فضاي باز تا 5 سال از استيكر چاپ شده استفاده نماييد. شايان ذكر است استيكر با روكش لمينت از لحاظ ثبات، ماندگاري و ضد خش بودن، تجربه بهتري براي مشتريان ارائه خواهد داد.

 

مزاياي چاپ استيكر (چاپ وينيل)

 

    قابليت نصب استيكر (وينيل) بر روي شيشه، فلز، ام دي اف ، گچ ، رنگ روغن و آلومينيوم

    هزينه تبليغات مقرون به صرفه با بازدهي بسيار بالا

    ديده شدن محتواي تبليغات در محيط هاي مختلف

    سرعت بيشتر در توليد و نصب پروژه هاي تبليغاتي با مدياي استيكر

    عدم محدوديت در سايز استيكر (استيكر در ابعاد بزرگ به صورت تكه تكه چاپ و در كنار هم نصب مي شود)

    ضد آب و قابل شستشو بودن چاپ استيكر

    مقاومت بالا در برابر پارگي

    ماندگاري مناسب در زمان تبليغات

    انعطاف پذيري جهت نصب بر روي سطوح مختلف

 

كاربرد چاپ استيكر (چاپ وينيل)

 

    چاپ استيكر روي بدنه خودرو هاي پخش مواد غذايي، صنايع توليدي و خدماتي ( چاپ استيكر روي خاور، چاپ استيكر روي نيسان و چاپ استيكر روي كاميون هاي پخش محصولات)

    چاپ استيكر روي اتوبوس هاي شهري و برون شهري جهت تبليغات محيطي به صورت بيلبورد متحرك

    چاپ استيكر بر روي درب آسانسور، روي بدنه و كناره هاي پله برقي

    چاپ استيكر در ساخت و تزئين غرفه هاي نمايشگاهي

    چاپ استيكر روي استند هاي نمايشگاهي

    چاپ استيكر روي كف زمين فروشگاه ها، پاساژها، مراكز آموزشي، اداري، بهداشتي، توليدي و صنعتي (چاپ استيكر سه بعدي روي زمين)

    چاپ روي بدنه و محيط داخلي قطار و مترو

    چاپ استيكرشيشه فروشگاه ها (استيكر و برچسب شيشه هاي مغازه ها)

    چاپ استيكر روي يخچال هاي فروشگاهي و يخچال هاي صنعتي

    چاپ استيكر روي ماشين هاي خودپرداز

    چاپ استيكر روي ماشين هاي كافه سيار، رستوران سيار، فست فود سيار (چاپ استيكر روي ماشين سيار فروش غذا)

    چاپ پنل دستگاه، چاپ برچسب براي پنل فرمان دستگاه هاي صنعتي و چاپ صفحه كليد دستگاه ها

    چاپ و توليد برچسب جانبي براي انواع خودرو

    چاپ استيكر (چاپ وينيل) در ديزاين و دكوراسيون فضاي داخلي خانه ها جهت ديوارها، شيشه ها، كابينت و ميز كانتر

 

چاپ استيكر و برش آن با كاتر پلاتر

 

چاپ استيكر با برش (كاتر دوربر) براي نمايش بهتر و محسوس تر پروژه هاي تبليغاتي استفاده مي شود. چاپ هنر مدرن (طرح و نقش)، چاپ استيكر به روش نيم تيغ را با ماشين آلات مدرن با بهترين كيفيت انجام مي دهد.

 

چاپ استيكر (وينيل) زمينه سفيد با برش همزمان، كاربردهاي مختلفي دارد و در جاهاي مختلفي مي توان از آن استفاده نمود مانند صنايع غذايي، دارويي، شوينده ها، شيشه فروشگاه ها، صنايع چوب و ... . چاپ و برش برچسب زمينه سفيد براي جاهايي استفاده مي شود كه نخواهيم رنگ پشت زمينه را داشته باشيم و شارپ بودن چاپ مد نظر ما باشد. شما به راحتي مي توانيد لوگوي خودتان يا محصولات خودتان را روي استيكر چاپ نماييد و با برش دور تا دور آن به شكل دلخواه، آن را روي شيشه، چوب، فلز، ديوار، بطري، قوطي يا هر جايي كه مد نظرتان است بچسبانيد. همچنين چاپ و برش استيكر سفيد در سايز ها و شكل هاي متفاوت به طراحان و صاحبان صنايع اين امكان را مي دهد كه محصول خود را قبل از توليد انبوه در تيراژ هاي پايين، توليد يا نمونه هاي اوليه محصول خود را مشاهده كنند.

 

نحوه نصب استيكر

 

نصب استيكر علاوه بر ساده بودن، در برخي موارد نياز به تجربه و تخصص نيز دارد. نصب استيكر بر روي شيشه شايد ساده به نظر آيد ولي نصب استيكر روي ماشين و سطوح ناصاف علاوه بر ابزار، نيازمند تجربه و تخصص نيز مي باشد. شما مي توانيد براي تكميل پروژه هاي خود، علاوه بر چاپ استيكر، از همكاران نصاب مجموعه خانه طراحان سام كمك بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.